Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

sobota, 29 grudnia 2012

Do Zaczarowanej Valerii

Sydney F.
1. Co robiłaś wczoraj?
Przez 5 godzin (no, może 4 i pół) siedziałam u Natiszki. :D Lepszy dzień trudno by było sobie wymarzyć. :)
2. Jaka jest u Ciebie pogoda?
Wspaniała! Teraz trochę się chmurzy, ale wcześniej było bezchmurnie i tylko dzięki kochanym roletom słońce nie zafundowało mi pobudki o siódmej. ;) Chociaż po roztopionym śniegu zostało mnóstwo błota. :/
3. Otwórz dowolny podręcznik na stronie 45 i przepisz drugie zdanie.
,,Przemiana glukozy, zawartej w owocach, zachodzi pod wpływem naturalnych katalizatorów zwanych enzymami" (podręcznik od chemii)
4. Ile masz kontaktów w telefonie?
Nie wiem, nie liczyłam. ;)



Natiszka
1. Co robiłaś wczoraj?
Ja natomiast spotkałam się z Sydney F. :) A później robiłam prezentację na biologię (co mnie pokusiło, żeby w czasie wolnym brać się za lekcje?)
2. Jaka jest u Ciebie pogoda?
Na chodnikach pełno błota (świętej pamięci buty). Podsumowując- zima, zima i po zimie...
3. Otwórz dowolny podręcznik na stronie 45 i przepisz drugie zdanie.
"Ich musste 6 Wochen lang Gips tragen."
4. Ile masz kontaktów w telefonie?
 Wystarczająco dużo, żeby nie móc ich policzyć xP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz