Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

piątek, 28 grudnia 2012

Do Koniowatej

http://horses-meaning-of-life.blogspot.com/2012/12/do-zaczarowanej-valerii-znowu.html

1. Imię konia, na którym najbardziej lubisz jeździć.
Bakalia oczywiście. :)
2. Ulubiona rasa koni.
Trochę tego jest. Przede wszystkim fryzy, ale też andaluzy, luzytany, tennessee wolking horse'y, pinto i knabstrupy.
3. Od ilu lat (jeśli w ogóle) jeździsz?
Od kilku miesięcy. ;) Pierwszą jazdę miałam 10 lipca 2012 r.
4. Książki czy filmy?
Ostatnio mało czytam, bo nie mam czasu, a większość wolnych chwil spędzam na komputerze, ale i tak wolę książki. :D
5. Ulubiona pogoda.
Około 25 stopni w cieniu i słonecznie (chociaż nie tak bardzo paląco).
6. Ile sezonów oczekujesz na moim blogu - od jednego do pięciu.
Pięć. :D Bardzo lubię Twojego bloga, chociaż nie bardzo miałam ostatnio czas wchodzić na niego. :(

1 komentarz:

  1. Dziękuję ;D Dodatkowo utwierdziłaś mnie w tym co mam robić przez... następny rok, może trochę dłużej...^^

    OdpowiedzUsuń