Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

niedziela, 3 marca 2013

Do Koniowatej...^^ + Taggi

Odpowiedzi:
Sydney F.
1. Ostatnio przeczytana książka.
Kończę czytać ,,Ostatnią piosenkę", a w całości ostatnio przeczytałam ,,Stary człowiek i morze".
2. Filmy vs. książki?
Filmów oglądam dość mało, wolę seriale ;) Ale czy film, czy książka? Zależy jakie. Dobra książka jest na równi z dobrym filmem (:
3. Miasto czy wieś?
Od zawsze mieszkam w mieście, ale chciałabym mieszkać na wsi.
4. Jaki był Twój dzisiejszy przedmiot na czwartej godzinie?
Today is niedziela. We haven't lessons. ;)
5. Ulubiona maść konia?
Kara <3
6. Co sądzisz o alternatywnych metodach pracy z koniem?
Jestem zdecydowanie za! I nienawidzę ludzi, którzy traktują konie jak Twoja Gośka albo nasza Amanda :/


Natiszka
1. Ostatnio przeczytana książka.
Jestem w połowie "Hobbita", a ostatnią książką, którą przeczytałam do końca był "Stary człowiek i morze"
2. Filmy vs. książki.
Trudne pytanie...
51% filmy, 49% książki :)
3. Miasto czy wieś?
Miasto
4. Jaki był Twój dzisiejszy przedmiot na czwartej godzinie?
Heute ist sobota. Wir haben keine lekcje :)
5. Ulubiona maść konia?
Gniada <3
6. Co sądzisz o alternatywnych metodach pracy z koniem?
 Chodzi o Natural? To jest dobre rozwiązanie, jeśli ma się własnego konia... W innym wypadku nie utworzy się takiej więzi, jaka jest potrzebna. Ale jestem całkowicie za!

Pytania:
1.
Sydney F.: Co podoba Ci się w naszym opowiadaniu?
NatiszkaDlaczego czytasz naszego bloga?
2.
S: Jak i kiedy zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
N: Jak i kiedy zaczęła się Twoja przygoda z końmi?
3.
S: Którego bohatera (końskiego i ludzkiego) lubisz u nas najbardziej, a którego- najmniej?
N: Parelli vs. Monty Roberts, czy też może żaden z nich?
4:
S: Gdybyś miała konia miałby on na imię (jeśli masz nie podawaj jego imienia tylko takie, które Ci się podoba):
N: Jaka jest Twoja ulubiona dyscyplina sportowa?
5:
S: Za co kochasz konie?
NJaki koń jest Twoim ulubionym patatajaczem (imię, rasa itp.)?

Taggujemy:
Natiszka:

  1. Sydney F.
  2. Koniowata
  3. Valeria
  4. Arya Drottning
  5. Szałwia
  6. Flicka 22
  7. Każdy chętny Czytelnik! :)

Sydney F.

  1. Arya Drottning
  2. Flicka 22 [Ty nie masz swojego bloga, więc możesz odpowiedzieć w komentarzu ;)]
  3. Koniowata
  4. Natiszka (nie musisz odpowiadać na pierwsze pytanie xD ale jeśli chcesz to możesz, w końcu my też mamy swoje zdanie dot. naszego opowiadania)
  5. Szałwia
  6. Valeria
  7. Każdy chętny czytelnik (:

11 komentarzy:

  1. 1. Co podoba Ci się w naszym opowiadaniu?
    Zabawa podczas wspólnego pisania :)
    2. Jak i kiedy zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
    Ty mnie namówiłaś, gdy założyłyśmy tego bloga
    3. Którego bohatera (końskiego i ludzkiego) lubisz u nas najbardziej, a którego- najmniej?
    Najbardziej lubię Wikę, Izę, a z koni: Broszkę i Dashę
    Najmniej: Amandę, a konie wszystkie lubię :)
    4. Gdybyś miała konia miałby on na imię (jeśli masz nie podawaj jego imienia tylko takie, które Ci się podoba):
    Dayrea <3
    5. Za co kochasz konie?
    Za to, że kochają ludzi bardziej niż same siebie (to samo dotyczy psów)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Twoje notki czytam bo świetnie piszesz <3 a moje bo muszę (żeby przed opublikowaniem sprawdzić czy nie ma błędów itp.) -,-
    2. Konie od zawsze mnie fascynowały, ale to z pięć lat temu pierwszy raz oznajmiłam, że chcę się nauczyć jeździć i od tamtego czasu zakochałam się w nich po uszy <3 Kolekcjonowałam wszystko z nimi związane (zresztą sama to zauważyłaś w moim pokoju), a od lipca 2012 r. zaczęłam jeździć (:
    3. Monty Roberts
    4. Oprócz ukochanej jazdy konnej? Łyżwiarstwo, kolarstwo, pływanie, bieganie i skoki (przez krzaczki przed blokiem xD). Kiedyś lubiłam skakać też przez kozła na w-f-ie, ale po tym jak sobie zwichnęłam nadgarstek to nigdy więcej :(
    5. Najlepiej klacz; kary hanower; fryziak; siwy andaluz, a najlepiej taki o białej sierści i czarnej grzywie; pinciak; gniady wielkopolak... długo by wymieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zemszcze ^^ Odpowiedzi na moim blogu pojawią się już wkrótce ale miejcie świadomość że nie zostawie otaggowania was. Teraz tylko znaleść jakieś pytania... Ładny szablonik *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za co?! ZA CO?! [dramatyczny głos] ;)

      A tak serio to dlaczego się zemścisz?

      Usuń
    2. I cieszę się, że Ci się podoba szablonik :D

      Usuń
  4. To jest Liebster Awards czy po prostu pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu pytania. ;) Najlepiej odpowiedz na nie u siebie (my pisałyśmy w komciach, żeby nie zaśmiecać naszego bloga naszymi własnymi odpowiedziami) ;)

      Usuń
  5. Hue hue hue odpowiedziałam! Nie mówcie rodzince, bo mam karę na kompa xD

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Fajnie piszesz i w ogóle.
    Gdyby nie ABChorwse nie czytałabym teraz tego blogu. Zaciekawił mnie.
    2. -
    Jak je pierwszy raz zobaczyłam to się w nich zakochałam. Do dzisiaj nie jeżdżę konno bo muszę się uczyć, a nauka mi wolno wchodzi do głowy, a do tego jest drogo. A mama nie za bardzo lubi konie.
    3. Wikę, Izę i wszystkie konie. Nawet konia Amandy ;)
    Najmniej Amandę i Olgę.
    Monty Roberts
    4. Kora
    Jazda na rolkach, siatkówka, pływanie, bieganie, skoki, a co do jazdy konnej może kiedyś.
    5. Za co można je kochać? Za wszystko co w nich jest i jakie są z charakteru.
    Nie mam swojego patataja. Lubię wszystkie rodzaje ras i maści. Kucyki też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są odpowiedzi ;) Zakładka "Taggi :D"

    OdpowiedzUsuń
  8. Natiszka, Sydney na moim blogu czeka na Was nominacja do Versatile Blogger Award ;D

    OdpowiedzUsuń