Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

środa, 13 marca 2013

Zmiana na blogu


Drogi Czytelniku, 

Jeśli obserwujesz tego bloga to zapewne zauważyłeś, że piszę bardzo nieregularnie. Otóż jest to mój ostatni post, ponieważ nie mam siły dalej prowadzić bloga. Powodem jest m.in. szkoła, egzamin gimnazjalny, brak wolnego czasu i kilka innych przyczyn. 

Ale głowa do góry! Jak pewnie zauważyliście, tytułem posta nie jest "koniec" ani "zawieszenie", tylko "zmiana". Blog będzie dalej prowadzony przez Sydney F.
 
Dziękuję Sid., że będzie dalej kontynuowała opowieść i jestem Wam wdzięczna za wierne czytanie moich rozdziałów. 

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Rozumiem Cię, ale pamiętaj, że zawsze możesz wrócić do pisania. Powiedz tylko słowo, a jakąkolwiek następną notkę możesz napisać TY :) A to, że będziesz miała chwilę i napiszesz notkę jest niezobowiązujące, bo nie oznacza, że musisz wrócić do pisania na stałe.
    A mam nadzieję, że kiedyś jeszcze wrócisz...
    No to tyle z mojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, chociaż Cię rozumiem, bo też nie mam za wiele czasu na komputerze, bo trzeba się uczyć. Ale myślę, że za niedługo wrócisz do pisania, na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale, ale, ale... smutek :( No cóż - kiedyś trzeba skończyć. Wiesz co? W sumie te moje zapowiedziane pięć sezonów, także może się skrócić do np. czterech, bo już to planowałam... Każdy kiedyś musi skoczyć i na pewno nikt nie będzie miał o to żalu :) Życzę powodzenia na testach i mam nadzieję, do usłyszenia...^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem.... Ja też ledwo wyrabiam z moim blogiem... Ale szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń