Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

wtorek, 24 grudnia 2013

Merry Christmas, Everyone! :D

 
Kolorowej choineczki,
Niech Wam konie palą się jak świeczki,
A na domiar tego złego,
Niech się zdarzy coś dobrego!
Smacznych karpi, miłych gości,
Prezentów moc, radości,
Szczerych życzeń do spełnienia,
Kilka gęb do wykarmienia,
Radiostacji, telewizji,
Czystych myśli, czy prowizji.
Gdy już wódka w łeb uderzy,
Zaraz śnieżek Wam przyśnieży.
A bałwanek Wam zaśpiewa, 
Da gołąbkom okruch chleba.
Mikołajek idzie z worem,
Sanie gnają za jeziorem!
Wszyscy oni dziwni, zgrani,
Życzą Wam tak szybkich sani.
By te Święta pełne zdarzeń,
wszystkim spełniły milion marzeń!
gify konie
Tak, ja też się zaczynam zastanawiać, czy jestem normalna xD Ale wierszyk mi się podoba, mimo iż jest trochę, ociupinkę porąbany ;) Ale sama go wymyśliłam, więc mam powód do dumy ^^ Po prostu miałam ochotę na coś... oryginalnego. I chyba wyszło :D

A teraz na serio. Życzę Wam wspaniałych świąt Bożego Narodzenia, bardzo końskich, bardzo rodzinnych i, mam na dzieję, bardzo śnieżnych. Abyście nigdy nie zawieszały blogów i pisały jak najwięcej (to chyba bardziej życzenie dla mnie xD). Wièej chyba pisać nie muszę, mój wierszyk mówi wszystko ^_^ Dodam jeszcze tylko, by za rok było nam dane spotkać się w takim samym składzie, z takimi samymi blogami, a nawet być może by do naszego grona dołączyli nowi Bloggerzy z takim samym talentem ja k Wy.
~Wasza Sydney



4 komentarze:

  1. Bardzo fajny wierszyk :) Tobie też życzę wesołych Świąt, spełnienia marzeń i aby pod Twoją choinką znalazło się wiele prezentów, które Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tylko że śniegu nie ma :( Bo nie widać tej magii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, Sydney blogu "TKPN" już nie ma więc możesz zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzenia piękne. Wierszyk tym bardziej ;) Naprawdę mi się podoba. Oczywiście życzę ci tego samego.

    OdpowiedzUsuń