Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

piątek, 20 grudnia 2013

Liebster Blogger Award

Przepraszamy za opóźnienia  i dziękujemy wszystkim za nominacje :)


  • SYDNEY F.

Odpowiedzi dla Koniowatej:

1. Dlaczego założyłaś bloga.
Bo miałam pomysł na historię i chciałam się nią podzielić :D A teraz to już część mojego życia.
2. Skąd pomysł na fabułę/prowadzenie?
Ekhem... Z głowy xD Na sam motyw schroniska natchnął mnie "Heartland", ale z niego nie ściągałam. Jak to sama stwierdziłaś, do Amy przyprowadzali konie mające właścicieli, ale sprawiające kłopoty. Equiland to coś na wzór Centaurusa, którego zawsze podziwiałam, tak samo jak inne organizacje tego typu i to bardziej poddało mi pomysł ;) 
3.Na ile oceniasz swojego bloga?
Można podawać procenty na minusie? xD Tak na serio blog sam w sobie jest na 100%, bo to po prostu coś bardzo dla mnie ważnego. Ale opowiadanie na... powiedzmy 50-60%.
4. Masz jakieś nietypowe nawyki?
Chyba nie.
5. Ile czasu spędzasz (średnio) przed komputerem?
Średnio dziennie? Och... siedzę ze 4 godziny w piątek i z 8 w sobotę. W niedzielę odrabiam lekcje, na tygodniu nie mam czasu. To będzie jakieś... niecałe jedna i trzy czwarte godziny ;)
6. Czy masz czasem chwile słabości, coś typu nie chce mi się, nie dam rady dalej tego pisać?
Oj, mam ciągle. Nawet teraz, gdy siedzę przed kompem od prawie 7 godzin, jestem po dwóch recenzjach na Wiedzę o Kulturze (tzw. WOK), mam zamiar skończyć notkę na CR i mam jeszcze tyle rzeczy do napisania... Ale nigdy się nie poddaje. Zawsze myślę: "Mari/Sid, ogarnij się i po prostu to zrób".
7. Kiedy planujesz skończyć z blogami?
Nigdy! :D
8. Pamiętasz, kiedy założyłaś pierwszego bloga?
No ba. Mój onetowy blog o zwierzętach założony w roku... [liczy] 2007. Istniał jeszcze do niedawna, ale teraz jest skasowany :( Dawno nie wchodziłam. A kolejny blog to Kontynuacja "Dziedzictwa" blog o Eragonie ze stycznia 2012 r.
9. Ile opowiadań czytasz, a ile piszesz?
Piszę 5, w tym 3 o koniach. Czytam... duuużo :D
10. Na jakich portalach można Cię znaleźć?
Facebook, blogger, howrse [dwa serwery], galopuj, nk... i chyba tyle.

Odpowiedzi dla Nikki:

1. Co wzięłabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Klarę <3 Albo jakąś fajną książkę.
2. Gdybyś zakładała bloga o innej tematyce niż konie, jaka by ona była?
Pewnie fantastyka.
3. Co sądzisz o fandomach typu Senadors, Directioners, Belibers? Uważasz, że należy ich hejtować za to, kogo lubią?
Sądzę, że to ich sprawa. Ja nikogo nie oceniam po takich prywatnych sprawach.
4. Uważasz się za osobę tolerancyjną?
Tak.
5. Co sądzisz o blogach, które czytasz?
Są naprawdę wspaniałe, bo ja czytam tylko to, co mi się podoba i sprawia mi przyjemność <3
6. Masz najlepszą przyjaciółkę?
Taak. Nie powiem, kto to, zdradzę tylko, że piszę z nią tego bloga i S&S XD
7. Często kłócisz się z rówieśnikami? Z rodzicami?
Z mamą raczej nigdy. A z rówieśnikami... czasami... Ale raczej rzadko. Kłócę się tylko z tym, kto nie zna się na żartach. My z Sophie czasem tak sobie dogadujemy, że nie jeden by się obraził na zabój, a my pękamy ze śmiechu :D
8. Dlaczego akurat blog o koniach?
Bo kocham konie. I tyle :D
9. Jeździsz konno? Co dla Ciebie oznacza termin "jeździectwo"?
Jeżdżę. Dla mnie to miłość konia i człowieka, współpraca dwóch różnych istot.
10. Co sądzisz o naturalnych metodach pracy z koniem? Czy według Ciebie ograniczają się one do jazdy na uwiązie i na oklep?
Jestem za. Nie, dla mnie to też budowanie więzi i zaufania z koniem. Również z ziemi.

Odpowiedzi dla Norki:

1. O czym marzysz?
O własnym koniu <3
2. Jak wyglądasz?
Masz mojego fejsa, więc wiesz :P
3. Jak długo prowadzisz bloga?
KSK? Od roku i kilku dni ;) A na bloggerze jestem od prawie dwóch lat, miną w styczniu.
4. Masz rodzeństwo?
Nie.
5. Jak masz na imię?
Marika
6. Ile masz lat?
W maju skończę 17.
7. Masz taką osobę, która Cię ciągle denerwuje i którą chcesz ukatrupić?
Owszem, mam xd
8. Miewasz czasem ochotę, żeby rzucić szkołę? 
Tak.
9. Myślałaś kiedyś nad ucieczką z domu?
Nie.
10. Ile czytasz opowiadań?
Już nie liczę ;P

i


1. Kiedy się urodziłaś?
30 maja 1997 r.
2. Jakiej rasy konie podobają Ci się najbardziej i dlaczego?
Fryzy, szajry, araby, hanowery, selle fracois, wielko-, małopolaki, AQH, pinto, tennessee walkery, andaluzy, luzytany, hispano, haflingery, itd. Tak po prostu ;)
3. Czy uważasz, że pieniądze psują ludzi?
Nie. To zależy od człowieka. Ja np. jakbym miała kasę (powiedzmy wygrywam w Lotka) to bym postawiła stajnię, kupowałabym konie z rzeźni i jeździła oraz prowadziła jazdy naturalem.
4. Czy miałaś kiedyś poważny wypadek związany z końmi?
Nie. Od upadku nigdy nawet siniaka nie miałam.
5. Co sądzisz o swoim wyglądzie?
Bez komentarza.
6. Czy masz jakieś kompleksy?
Pełno. Ja mam same kompleksy xD Zresztą widziałaś, jak wyglądam :P
7. Czy byłaś kiedyś, przy porodzie klaczy?
Nie, ale byłam przy... kryciu 3:)
8. Masz własnego konia?
Nie, ale bardzo bym chciała.
9. Co sądzisz o obecnym wyglądzie Miley Cyrus?
Zawsze mi się podobał jej stary wygląd, teraz jest kiczowaty.
10. Masz chłopaka?
Nie.

Odpowiedzi dla Oligator:

1. Czy masz jakieś dziwactwa?
Nic mi nie przychodzi do głowy xD Ale na pewno coś by się znalazło ;)
2. Twój najbardziej popierniczony sen?
Ooo, to jest sprawa na małą... no dobra- dość obszerną- książkę. xD Ja wszystkie sny mam nienormalne, jeden gorszy od drugiego. Zazwyczaj ktoś mnie gania z nożem, wszyscy dookoła giną, nierzadko ginę też ja xD Czasem śnią mi się konie, ale to akurat fajne sny :3
3. Na jakim poziomie, jeśli chodzi o jazdę konną, jesteś?
Galopuję, wdrażam się w skoki. Mam już za sobą pierwszy okser i podwójny szereg ^_^
4. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnie. Zależy, co mi wpadnie w ucho ;)
5. Jaki typ książek preferujesz?
O koniach, np. "Heartland", seria Ewy Bagłaj, czy "Jinny z Finmory", fantasy, np. "Eragon", "Merlin", "Opowieści z Narnii", "Igrzyska Śmierci" i młodzieżowe, np. "Ostatnia Piosenka"
6. Z czym wiążesz swoją przyszłość.
Ogólnie z końmi, ale zawodowo... sama jeszcze nie wiem.
7. Na ile w skali od 1-10 oceniasz swojego bloga?
Ja tu jestem od pisania, oceniacie WY :P Ale powiedzmy... 5-6/10
8. Ostatnia dobra rzecz, jaką zrobiłeś dla świata?
Wyrzuciłam papierek do kosza ^_^
9. Wierzysz telewizji?
Prawie nie oglądam telewizji xD Ale raczej nie wierzę ;)
10. Wierzysz w zjawiska nadprzyrodzone?
Tak.


Odpowiedzi dla Universe:

1. Jak masz na imię? 
Marika, dla przyjaciół Mari ;)
2. Twoje hobby?
Poza końmi? Pisanie i rysowanie.
3. Masz howrse?
Owszem, nawet na dwóch serwerach- .pl i .com. Na obu serwerach mam login ABChowrse
4. W jakim mieście/okolicy jakiego miasta mieszkasz?
Ostrowiec Świętokrzyski
5. Czy czytasz tylko blogi o koniach?
Praktycznie tak. Oprócz Waszych końskich blogów z innej tematyki czytam tylko bloga o kontynuacji ,,Dziedzictwa" Aryi Drottning.
6. Kiedy się urodziłaś?
30 maja 1997 r.
7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Zupełnie nic :D Na konie jeżdżę regularnie nie zależnie, czy mam czas. A w wolnym czasie leżę brzuchem do góry. W weekendy piszę notki lub czytam Wasze blogi, czasem czytam książkę lub gram na tablecie/laptopie; a na tygodniu zakuwam.
8. Ile kilometrów masz do stajni?
Dokładnie 30,1 km [mapa Google ^_^]
9. Ulubiony koń?
Konik polski imieniem Klara :3
10. Co sądzisz o naturalu?
Jestem jak najbardziej za.



Odpowiedzi dla Olaola7 pojawią się niebawem ;)

  • Sopie.N



Odpowiedzi na pytania Koniowatej

1. Dlaczego założyłaś bloga.
Wiecie, że to nie ten xD Tak, tak znowu niezręcznie... Zaczęłam od bloga w tematyce Harry Potter, który już od dawna nie istnieje :) Zwyczajnie chciałam pisać, no i miałam fazę na Pottera
2. Skąd pomysł na fabułę/prowadzenie?
To ja może powiem o moim obecnym blogu? Chociaż i tak go nie znacie xd Let us die young.
Miałam ochotę napisać coś negatywnego. Zaczęły mnie już wkurzać kolorowe słodziutkie opowiastki, więc stworzyłam coś co jest tragiczne i będzie tragiczne. Szczerze mój zamysł od początku jest zły. Susan(główna bohaterka) miała częściowo odzwierciedlać mój charakter. Niestety ostatnio trochę zmiękła, ale to się da naprawić.
3.Na ile oceniasz swojego bloga?
Nie oceniam ;) Mam go po dziurki w nosie, nikomu się nie podoba(łącznie ze mną), ale i tak go kocham najbardziej z moich wszystkich dzieł. Jest mi najbliższy
4. Masz jakieś nietypowe nawyki?
Jak zasypiam, to muszę się do czegoś przytulić :P Bo inaczej nie zasnę. Czy to zwinięta kołdra, poduszka czy przytulanka, to nie ważne ;) ma być i już
5. Ile czasu spędzasz (średnio) przed komputerem?
Nie mam pojęcia xD
6. Czy masz czasem chwile słabości, coś typu nie chce mi się, nie dam rady dalej tego pisać?
Mam, mam... Ale nawet jeśli skończę to spisywać, to w głowie nadal będę tworzyć 
7. Kiedy planujesz skończyć z blogami?
Nie wiem. Nie planuję tego, ale pewnie nadejdzie szybciej niż sądzę.
8. Pamiętasz, kiedy założyłaś pierwszego bloga?
Nie szczerze, to już nie pamiętam który to był rok ;) 
9. Ile opowiadań czytasz, a ile piszesz?
Piszę bez przerw 1 czytam... Nigdy nie liczyłam xd
10. Na jakich portalach można Cię znaleźć?
Facebook, blogger, howrse, gg xd

Odpowiedzi dla Nikki:

1. Co wzięłabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Polskę
2. Gdybyś zakładała bloga o innej tematyce niż konie, jaka by ona była?
Nie miałam jeszcze swojego bloga o koniach ;)
3. Co sądzisz o fandomach typu Senadors, Directioners, Belibers? Uważasz, że należy ich hejtować za to, kogo lubią?
Sądzę, że ogólnie hejtowanie to zło. Każdy ma prawo do swoich poglądów :)
4. Uważasz się za osobę tolerancyjną?
W granicach zdrowego rozsądku, tak. Sorry ale transwestyci mnie trochę przerażają. Szczególnie Grodzko w rządzie c;
5. Co sądzisz o blogach, które czytasz?
<3 Niesamowite i mam nadzieję, że nigdy się nie skończą
6. Masz najlepszą przyjaciółkę?
Rzecz jasna ;) Sid 
7. Często kłócisz się z rówieśnikami? Z rodzicami?
Z rodzicami prawie codziennie xd ze znajomymi raczej rzadko
8. Dlaczego akurat blog o koniach?
Jak już mówiłam, nie mam bloga o koniach :) Tego zaliczam 100% jako dzieło i własność Mari i Natiszki.
9. Jeździsz konno? Co dla Ciebie oznacza termin "jeździectwo"?
Jeżdżę :D Oznacza dla mnie niekończącą się przyjemność i najpiękniejszą więź na świecie :) Konie są niesamowite i zdecydowanie nie do zastąpienia
10. Co sądzisz o naturalnych metodach pracy z koniem? Czy według Ciebie ograniczają się one do jazdy na uwiązie i na oklep?
Uważam, że są najlepsze :) Nie, to przede wszystkim zaufanie  i nawiązanie przyjaźni

Odpowiedzi dla Norki:

1. O czym marzysz?
Trochę tego jest :) więc o: własnym koniu, szczęśliwym życiu całej mojej rodziny, skoku na spadochronie, złamaniu jakiejś bariery rzeczy niemożliwej dla mnie i o ,,lepszym jutrze", ewentualnie o talencie pisarskim 
2. Jak wyglądasz?
Jak piętnastoletni pasztet xD A tak serio to brązowe włosy, piwno-brązowe oczy, karnacja raczej naturalnie brązowawa 162 cm wzrostu ;) ej chyba rzeczywiście mam coś z pasztetu xd 
3. Jak długo prowadzisz bloga?
ludy trochę ponad rok
4. Masz rodzeństwo?
Dwie siostry i brat 
5. Jak masz na imię?
Gabriela, ale większość osób mówi do mnie Gabi
6. Ile masz lat?
15
7. Masz taką osobę, która Cię ciągle denerwuje i którą chcesz ukatrupić?
Zależy kiedy :D była taka kiedyś ale to było daawno
8. Miewasz czasem ochotę, żeby rzucić szkołę? 
A bo to czasem 
9. Myślałaś kiedyś nad ucieczką z domu?
Tsa. Parę razy :P ale to głupie.
10. Ile czytasz opowiadań?
Nie liczyłam ;)

i


1. Kiedy się urodziłaś?
05.09.1998r.
2. Jakiej rasy konie podobają Ci się najbardziej i dlaczego?
Paso fino, Arabskie, Fryzyjskie, Pełnej krwi angielskiej, Irish hunter, Shire   a jakoś tak :)
3. Czy uważasz, że pieniądze psują ludzi?
Zależy od człowieka ;) Jednego zepsuje drugiego nie
4. Czy miałaś kiedyś poważny wypadek związany z końmi?
Nie, nigdy
5. Co sądzisz o swoim wyglądzie?
Brązowy pasztet xD
6. Czy masz jakieś kompleksy?
Coś tam jest :P
7. Czy byłaś kiedyś, przy porodzie klaczy?
Nie :( 
8. Masz własnego konia?
Nie :(
9. Co sądzisz o obecnym wyglądzie Miley Cyrus?
Pewne  rzeczy mówią same za siebie...
10. Masz chłopaka?
Już nie :D Duża oszczędność czasu i stresu

Odpowiedzi dla Oligator:

1. Czy masz jakieś dziwactwa?
Yep c; Nie znoszę kiedy ktoś dotyka mi włosów O.O Zawsze mam wrażenie, że ma brudne albo tłuste czy coś. Uwielbiam zapach terpentyny i farb olejnych(chociaż wszystkim śmierdzi, szczególnie terpentyna)
2. Twój najbardziej popierniczony sen?
Jestem przebrana za kardynała i ratuję zabawkę z Kefirka(taki spożywczak) przed zagładą z rąk uczestników Rio w Krakowie, sceneria się zmienia i uszę się humanitarnie wieszać ludzi na sznurze, kolejne bum i czekam ze znajomymi na tramwaj na przystanku w środku lumpeksu.
Tak, serio mi się śniło, nie kłamię. 
3. Na jakim poziomie, jeśli chodzi o jazdę konną, jesteś?
Cały czas choruję i przegapiam jazdy... A zaczęłam w te wakacje, więc jeszcze nawet do galopu nie doszłam :(
4. Jakiej muzyki słuchasz?
Depeche Mode *.* a tak inne to prawie wszystko :D
5. Jaki typ książek preferujesz?
Nie wybieram typu ;) Czytam to, co mi się podoba i na co mam w danej chwili ochotę. Od kryminałów przez romansidła, konne, obyczaje do fantastyki.
6. Z czym wiążesz swoją przyszłość.
 Na pewno będę rysować, nawet jeśli tylko dla przyjemności
7. Na ile w skali od 1-10 oceniasz swojego bloga?
Jak już wspominałam gdzieś w poprzednich, wolę nie oceniać swojej pisaniny. Chociaż na moim blogu idzie mi chyba lepiej niż tutaj :/
8. Ostatnia dobra rzecz, jaką zrobiłeś dla świata?
Niee wiem :(
9. Wierzysz telewizji?
Nie! Środki masowego przekazu są do chrzanu -.- 
10. Wierzysz w zjawiska nadprzyrodzone?
Zależy jakie :P


Odpowiedzi dla Universe:

1. Jak masz na imię? 
Gabi c;
2. Twoje hobby?
Malowanie, rysowanie, jazda konna, pływanie, jazda na nartach, pisanie :)
3. Masz howrse?
Tak, na dwóch serwerach .pl i .com. login Thalita.Sophie
4. W jakim mieście/okolicy jakiego miasta mieszkasz?
Kraków :3
5. Czy czytasz tylko blogi o koniach?
Niee... Są różne i to bardzo. 
6. Kiedy się urodziłaś?
05.09.1998 r.
7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Wszystko to, co w punkcie o hobby + słuchanie muzyki, czytanie i leżenie w świętym spokoju ^^
8. Ile kilometrów masz do stajni?
Nie wiem xd Ja mieszkam w Krakowie, a stajnia jest za Wieliczką :) Ale na szczęście jedzie się bardzo szybko, bo raptem 20 minut
9. Ulubiony koń?
Fryga *.* Moja kochana Frytka w skrócie
10. Co sądzisz o naturalu?
Super :)

1 komentarz:

  1. Uch. Ja tam nienawidzę Jinny z Finmory, trochę toto nierealistyczne. Za to Eragona kocham.
    Ogólnie to miło się o Was trochę dowiedzieć, zwłaszcza osobie "z zewnątrz" ^^

    OdpowiedzUsuń