Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

poniedziałek, 25 listopada 2013

Reeebusy + zagadki ! :D





Cześć i czołem :D! Witam w tym pięknym rocznicowym dniu ^^ fakt, może je byłam tu przez większość tego czasu, ale to nie zmieni faktu, że jestem bardzo przywiązana do tej opowieści :)

Zabawę pora zacząć! ;) Mój e-mail to gaba1000@gmail.com, wysyłajcie odpowiedzi z nazwami pod którymi publikujecie na tym blogu komentarze.  Myślę, że hasła nie są trudne i dacie sobie radę. Każda poprawna odpowiedź 1pkt. Jeśli w rebusach zgadniecie np. połowę wyrazów, wtedy 0.5 pkt.
Pierwsze trzy osoby, które będą miały największą ilość ilość punktów wygrywają dyplomy! :) Postaram się je zrobić jak najszybciej i wysłać wam e-mailem. A pierwsza wygrana osoba jeśli będzie miała pomysł może sobie wymyślić jakąś własną nagrodę.
Ale nawet jeśli nie interesuje was rywalizacja, zachęcam do rozwiązania w chwili nudy ;)
(przepraszam, że tak średnio czytelne, ale nie mogłam już zmniejszyć obrazków :c)

1.
         [spacja]     ka +

*pull v=w+**y=i





2.
  rop + DN +  piosenka (pierwsze 2 litery tytułu) ++ 



3.
(coś z biżuterii) ***




4.
  zeł +   e 




5.
  tka + e [spacja




6. 
 pomiędzy tymi literami litera: r [spacja****




7.
 ** imię ogiera(2 część bloga)




8.
  od tego serialu wziął się nick Sydney





9.

8/10  - ocena ... No właśnie, czego i z czego? :D ,,Szukajcie, a znajdziecie"*****

10.
 o=a [spacja



[spacja]  two + ngur





11^. 

 sza + A

[spacja]   k +  

 (jeden z wyrazów z obrazka) + ska



*nazywa się tak czasem swetry
**angl.
***Od niej się wszystko zaczęło:)
**** angl. Dla podpowiedzi hasłem jest imię jednego z koni ;)
***** gdzieś w stronach pod nagłówkiem
^ taka trudniejsza(chyba) :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz