Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

poniedziałek, 25 listopada 2013

Kończymy roczek :D

Drodzy czytelnicy!


Bardzo Wam dziękujemy, że możemy dziś tu z Wami być. Otóż rocznica ta jest dla nas bardzo ważna. Przetrwaliśmy już rok z naszym blogiem. Przez ten czas otrzymałyśmy ponad 11 tysięcy wejść i 440 komentarzy. Opublikowane zostało też 71 postów. Te liczby są dla nas wspaniałe, bo zawdzięczamy je WAM! :D Co tam dalej będę się rozpisywać? Nie mam weny, a Wy już (tak mi się zdaje) przeczytaliście 2 rozdziały i macie już dość, a czeka Was jeszcze ten post i następne niespodzianki, więc już nie przynudzam. Dziękujemy jeszcze raz, jesteście kochani! <333

~Sydney F.
~Sophie.N

Moje zdolności artystyczne rzucają mnie na kolana xD Świeczka wklejona ;) Tak tylko mówię, bo ,,WCALE" nie widać xD

2 komentarze:

  1. Hahaha ale zajebiste, kocham to <3
    Nie ma za co dziękować, czytanie tego bloga to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz dziękować.
    Twój blog jet wspaniały i mam nadzieję, że będzie taki do końca(jeżeli w ogóle będzie miał kiedyś koniec xD )
    Obrazek świetny, a świeczka w ogóle nie widać że wklejona.

    OdpowiedzUsuń