Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

niedziela, 20 kwietnia 2014

Happy Easter!

Aby był to czas uroczy,
Życzę miłej Wielkanocy.
Aby zdrowie dopisało
I jajeczko smakowało,
Aby szynka nie tuczyła,
Atmosfera była miła.
Niech tradycja wodę leje,
A zajączek niech się śmieje!

Życzę Wam, aby te święta były miłe, spędzone w gronie rodziny i przyjaciół. Żeby na stole nie brakowało placków i w ogóle jedzenia ;) No i mokrego dyngusa, kochani! 
Cóż, nie będę się dłużej rozpisywać. Ostatnio mi to nie wychodzi. 
Na zakończenie dam mój rysunek, stworzony wczoraj. Taki trochę nijaki, ale podoba mi się ;)


2 komentarze:

  1. Rysunek śliczny :* Dziękuje za życzenia ;) Tobie życzę tego samego :D Wiem leń jestem nie chce mi się nawet napisać życzeń :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award :* Więcej informacji u mnie w zakładce nominacje :) http://jusza-love.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń