Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

piątek, 25 października 2013

http://czerwony-rumak.blogspot.com/

Zapraszam na mojego nowego BLOGA. Przed chwilą zamieściłam pierwszą notkę, mam też wstępny zarys bohaterów ;) Miło mi będzie, jeśli chociaż duża część z Was będzie chciała czytać tamtego bloga, bo się staram ^_^ Pokażcie komentarzami, nawet króciutkimi, że będziecie ze mną i mogę na Was liczyć ;) 

Dla tych, którzy chcieliby już nowe rozdziały tutaj, informacja. Pracujemy NIE TYLKO nad nowymi rozdziałami, przy których robota wre, ale również nad urodzinowym dodatkiem :D Na razie nic więcej nie powiem :#
~Sydney F.

8 komentarzy:

  1. Ale trafiłaś :) Nudzi mi się okropnie, co jest akurat dziwne, bo zwykle w piątki do północy szlajam się po mieście. Chętnie zajrzę. Będę miała co porobić na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też, bo właśnie zauważyłam u Ciebie nową notkę ;D

      Usuń
  2. Dobraaa, ale co z KSK? Ostatnio w ogóle zero życia :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie poczytam Twoje nowego bloga, ale co będzie z tym opowiadaniem? Ostatnio żadnej notki nie dodałaś ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że nad notkami pracujemy. Tzn. Soph pracuje, bo ja już wykańczam ;)

      Usuń
  4. Gdy tylko weszłam na niego, poczułam że mi się spodoba. Mam nadzieję, że będę mieć czas.
    Co ile będą się pojawić notki(na oko)?

    Nie przejmuj się brakiem notki na KSK, ja też nadal nie mam. Nawet nie zaczęłam. Na szczęście mam nawet dobre oceny, więc mogę siedzieć na komputerze.

    PS: Założyłam chyba z miesiąc temu nowy blog o magicznych koniach(ale nie że inni gracze mają po jednym koniu i dają mi opowiadania). I nie mogę wstawić stronki "bohaterowie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się raz w tygodniu w sobotę, ale nie wiem, jak będę wyrabiać ;)

      Usuń