Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

czwartek, 16 stycznia 2014

Moja pomysła xD

Kochani!
Wczoraj mnie olśniło xD Nadal nie mogę sobie wybaczyć morderstwa Dashy -,- Doszłam więc do wniosku, że może by ją ożywić... Nie, Wika nie będzie śpiewała zaklęć nad grobem klaczy xD Myślałam raczej, żeby cofnąć czas. Ale zacznę od początku.
A więc, powiedzmy, że kończę ten sezon (na co się nie zapowiada, bo w takim tempie, to jeszcze co najmniej do maja będę pisać ten sezon). I zaczynam pisać sezon 3. Początkowo mia
 On nawiązywać do  zakończenia 2 sezonu. Ale zmieniłam zdanie. Stwierdziłam, że prologiem tego sezonu będzie epilog sezonu pierwszego. Z jedną różnicą- Dasha nie zginie. Na chwilę dzisiejszą nie mogę, a nawet nie chcę powiedzieć, czy przeżyje wypadek, czy tego wypadku nie będzie; czy wygra zawody, czy strąci drążki oksera...
Ale taki byłby prolog, a dalej byłaby ta sama historia co kiedyś: dwie siedemnastolatki, kara klacz, Robert, a nawet tak ukochana przez wszystkich Amanda :D
Zanim jednak zacznę w głowie układać pomysły, obmyślać trzeci sezon zanim skończę en, chciałabym zapytać Was o zdanie.
A więc, najlepsi czytelnicy na świecie, co myślicie o w/w pomyśle?
 :)

14 komentarzy:

  1. Pomysł świetny, bo sądzę iż Bartek i Wiki pasują do sb i tak troche dennie robić rozwód i zabierać dzieciom tatę... Wracając do tematu: Jestem za! xd

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest myśl :) Ty to masz głowę :D Pomysł świetny. Już się nie mogę doczekać tego cofnięcia czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej no bez jaj, bez jaj, BEZ JAJ. Kurde, ja tu się już oswoiłam bez Dashy, .....ALE JESTEM ZA, bo tęsknie za nią tak jak Wiki i Izz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Jak Koniowata to przeczyta to chcę zobaczyć jej minę xD

      Usuń
  4. Taaak!
    "Nie, Wika nie będzie śpiewała zaklęć nad grobem klaczy "
    Ale czemu?? Napisz coś takiego specjalnie dla mnie, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie zapomnę, zobaczę co da się zrobić :)

      Usuń
  5. Jestem za. Chociaż będzie to trochę dziwne to i tak uważam to za dobry pomysł xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę, ale po prostu piszę od nowa to, co mi się za bardzo nie udało ;)

      Usuń
  6. Takie tam małe czary mary, abrakadabra i Dasha jest z powrotem wśród żywych :D Jak coś moja siostra-Iza może Ci pomóc, bo dostała zestaw magika :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A może po protu dać ten drugi sezon jako zły sen Wiki, która się obudzi w środku nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej! Wiem, że jestem przewidywalna, ale żeby aż tak? :P Cieszy mnie świadomość, że ja wpadłam na to ze 2 dni wcześniej xD

      Usuń
    2. Wika, nie ma usuwania komentarzy xD

      Usuń