Kare Serce Konia

Kare Serce Konia

wtorek, 27 maja 2014

KSK, CR itp. w zawiasach

Zawieszam blogi. 
Przykro mi, ale nie mam siły tego pisać. Czasu (tak jak i czytelników swoją drogą) jest coraz mniej. Coś, co kilka lat temu było moją prawie-pasją i zajmowało mnie bez reszty, teraz jest przykrym obowiązkiem.
Tak naprawdę blogi "zawieszałam" już z pół roku. Ale za każdym razem, kiedy otwierałam post, żeby napisać informację taką jak ta... nagle dostawałam wielkiej weny. Tj. piękny (wg mnie) rozdział w pół godziny. Teraz wena nie przyszła, uważam to za przyzwolenie do opublikowania tej notki. 
Nie oszukujmy się - i tak nie miałam czasu  na bloga. Notki raz na miesiąc w moim wykonaniu? Kiedyś nie mogłam wytrzymać tygodnia bez napisania czegoś. Może to po prostu przez szkołę... Piszę tylko w weekendy (głównie piątkowy wieczór i całą sobotę). Na tygodniu nie mam w ogóle czasu, nawet włączyć laptopa. A teraz mam pełno prac, które piszę w zamian notek na blogi, np. eseje, prezentacje, listy, wypracowania, referaty itp. (kto normalny zadaje referat z w-f-u?). A zależy mi na końcowych ocenach.
Obiecuję, że wrócę i nie traktujcie tego jak usunięcie bloga, lecz jak... przerwę. Postaram się wróćić w drugiej połowie czerwca lub w lipcu. Niestety nie mogę też obiecać, że będę czytać Wasze blogi. Pewnie raz na jakiś czas na któryś zerknę. Ale tutaj proszę jedynie o cierpliwość - nadrobię wszystkie zaległości.

8 komentarzy:

  1. Jejku, szkoda. Ale rozumiem cię bardzo dobrze. Kiedyś każdemu wyczerpie się wena. Jednym szybciej, a innym nie. No cóż, pozostaje nam tylko czekać. Pozdrawiam i życzę powodzenia z tymi wszystkimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jaka szkoda ;'( Ale powrócisz, więc jest dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam referat z wf. Na temat chorób psychicznych. Najgorsze było to, że za to nie było oceny :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze... xD Nie musiałaś tego robić.
      U nas rozeszło się bez słowa, nawet pani tego nie wołała i nie sprawdziła.

      Usuń
    2. Właśnie musieliśmy to zrobić, bo groziły nam jedynki. A ja starałam się o szóstkę z WF.

      Usuń
    3. Ps: Zajrzała byś na mojego bloga i go oceniła? Pprrrooosszzęęęęę :-*

      Usuń
    4. Tego nowego? Podasz mi linka? Bo go zgubiłam :(

      Usuń
    5. Proszę:
      http://konie-konie-ich-serce-plonie.blogspot.com/

      Usuń